Οδηγίες για ασφαλή κολύμβηση!

Οδηγίες για ασφαλή κολύμβηση!

Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει θάλασσα! Ατελείωτες ώρες στην παραλία, μπάνια και βουτιές, που απολαμβάνουμε όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας.

Πέρα όμως από τη χαλάρωση που μας προσφέρει η επαφή με το νερό, θα πρέπει πάντοτε να έχουμε στο νου μας ότι η θάλασσα κρύβει κινδύνους, που αν δεν προσέξουμε θα μας φέρουν μπροστά σε δύσκολες καταστάσεις.

Οι σπουδαστές Προπονητικής της ΔΕΛΤΑ 360 συγκέντρωσαν και μας υπενθυμίζουν όλες τις χρήσιμες οδηγίες, που θα μας κρατήσουν ασφαλείς μέσα στο νερό.

  • Μην κολυμπάτε με γεμάτο στομάχι, αλλά ούτε και εντελώς νηστικοί! Αφήστε να περάσουν 3 ώρες από ένα χορταστικό γεύμα ή φάτε ένα ελαφρύ σνακ μια ώρα πριν!
  • Μην κολυμπάτε εάν έχετε καταναλώσει αλκοόλ!
  • Μην απομακρύνεστε από την ακτή εάν δεν γνωρίζετε καλά την παραλία ή αν δεν είστε σίγουροι για τις κολυμβητικές σας ικανότητες!
  • Μην ξεπερνάτε τις σημαδούρες που οριοθετούν το χώρο κολύμβησης και μη κολυμπάτε στο διάδρομο εισόδου – εξόδου σκαφών!
  • Μην κάνετε βουτιές εάν δεν είστε σίγουροι για το βάθος του βυθού ή αν υπάρχουν βράχια!
  • Εάν παρασυρθείτε από ρεύμα μην προσπαθήσετε να κολυμπήσετε κόντρα σε αυτό. Αντιθέτως, κινηθείτε διαγωνίως προστατεύοντας παράλληλα τη μύτη και στο στόμα σας!
  • Εάν θέλετε να βουτήξετε νύχτα, κάντε το με πολλή προσοχή σε κάποια παραλία που γνωρίζετε και πάντοτε με παρέα!
  • Εάν αισθανθείτε αδιαθεσία, ζάλη ή ρίγος βγείτε αμέσως από το νερό!
  • Εάν κουραστείτε ή πάθετε κράμπα μείνετε οριζόντια στο νερό για λίγα λεπτά και μόλις ανακτήσετε τις δυνάμεις σας μετακινηθείτε σιγά σιγά προς τα έξω!
  • Στις παραλίες όπου συναντήσετε ναυαγοσώστη ακολουθείτε πάντα τις οδηγίες του!

Ο τομέας Υγείας & Αθλητισμού της ΔΕΛΤΑ 360 σας εύχεται ένα υπέροχο, ξέγνοιαστο, καλοκαίρι!